Steampunkigt och annat

Hej hopp!

Helgens teaterföreställningar är över, nu är det bara nästa helg också. Missa inte detta, jag säger det återigen nu när jag sett alla pjäserna. Missa för Ruts skull inte detta!

Eftersom att min underbara bästaste vän Eve var här i helgen, så hann hon såklart visa mig en ny internetsida. Där fanns det smycken som hette duga och jag vill ungefär ha alla och några fler.

Robot Jewelry

Steampunk Binoculars Necklace


Pink Air Balloon Necklace

Claw Bracelet

Snake Earring

Steampunk Bracelet

Compass Jewelry

Silver Key Ring

Onyx Claw Ring

Black Key Earrings

Cogwheel Watch


Fann även ni detta smakligt? Jomenvisst, då finns ännu mer smycken och även kläder och andra roligheter på länken http://draculaclothing.com/ 
Kika in där om ni vill se mera av dessa skönheter


Nu är det time för sängen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0