Evil plans and stuff

Fast jag har lite paus från mitt projekt så kan jag ändå inte låta bli att fundera över det. Jag tror ju på att man behöver lite paus ibland, bara för att rensa ut, men egentligen tror jag inte att jag kan släppa det helt. Dessutom kan ju bra idéer komma plötsligt och då gäller det att vara beredd. En antecknigsbok som ständigt följer med i väskan är nog bland det bästa. Ett anteckningsblock som endast tillhör just det projektet. Jag är väldigt nöjd med min, dock skulle jag vilja ta bort ordet "other". Det skulle se mycket bättre ut då.

Så över en kopp kaffe sitter jag nu och skriver ner idéer som kom till mig alldeles nyss. Om de är bra och passar vet jag inte, men skriver ner dem gör jag ändå. De kan ju vara viktiga trots allt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0