Choklad för öronen

Klart att det inte skulle vara lätt att ominstallera WierdBot. Klart att hon skulle krångla. Klart att hon skulle ta bort, förutom det hon faktiskt skulle ta bort, drivrutinerna till nätverkskortet och annat så att ingenting funkar alls. Varför inte, undrar man ju. Ja, så ligger det till. Just nu så lever WierdBot i ett slags limbo i väntan på att få komma till en support igen, någon som kan ta hand om henne lite bättre än mig. Tills dess att hon är fixad så får jag låna laptop av far min. Och skönt är väl det.

Idag blir det inget TEDtalk, även om jag har massor på lager som bara ligger och väntar på att bli postade. Idag blir det lite choklad för öronen istället, en sång så fin och som suttit som fastetsad i mitt huvud och vägrar att släppa. Därför tänker jag nu låta er lyssna på den också, så jag slipper vara ensam om att ha den i huvudet. Men det är vacker, det går inget annat att säga. Och hon är duktig, Maria Mena.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0