The Earth is full

Sitter hemma hos supporten nu och tur var väl det att jag fick hjälp. Jag hade aldrig löst det själv. Insåg det när jag tittade på när han ändrade botordning och allt möjligt. Men något nytt ska man lära sig varje dag har jag hört. Nu står min lilla dator här och surrar och tuggar för fullt och jag sitter bredvid och hoppas på att jag inte glömt att lägga över något.
I vanlig ordning tittade vi på en TEDföreläsning nu på morgonkvisten. Eller rättare sagt, Erik gjorde, jag låg och halvsov bredvid och lyssnade bara på ena örat. Dagens föreläsning blir det ändå, både enligt honom och faktiskt enligt mig (ja, jag tittade på den igen sen). Den är värd att titta på och ta sig en tankeställare över, så kära läsare gör det.


I vanlig ordning tittade vi på en TEDföreläsning nu på morgonkvisten. Eller rättare sagt, Erik gjorde, jag låg och halvsov bredvid och lyssnade bara på ena örat. Dagens föreläsning blir det ändå, både enligt honom och faktiskt enligt mig (ja, jag tittade på den igen sen). Den är värd att titta på och ta sig en tankeställare över, så kära läsare gör det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0