Everything's ok

Härliga helg med fint väder och trevligt sällskap. Det är fantastiskt vad vackra människor man har runt sig faktiskt. Tack alla!

Jag och Wierdbot tar oss ut till min bror och försöker reda ut alla problem, så far kan få tillbaka sin dator. Dock måste jag erkänna att jag fastnat lite för den och mer än gärna skulle vilja behålla den, samtidigt är Wierdbot fabulöst smidig då den är så liten. Dock kommer nog nästa dator jag skaffar vara lite större eventuellt en stationär. Saknar att kunna spela spel faktiskt, där Wierdbot inte har någon prestanda alls för att klara sånt.

Just nu är jag också inne i en Scrubsperiod. Tittar väldigt mycket på det just nu och har snart plöjt alla säsongerna igen. Och det är när jag tittar på det som jag känner att min idé om att läsa vidare till logoped inte ligger så långt bort. Då kan man ju ha läkarrock samtidigt som jag slipper se massa blod och annat skräp. Perfekt! Nu imorse blev det musikalen. Den är så fantastiskt fin och jag gillar speciellt den här låten. Hon har en fantastisk sångröst, liksom dr Cox som jag för övrigt vill gifta mig med ännu mer när jag hör honom sjunga.



That's all folks! Vi höres snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0