Join me, and together we can rule the world !

Bitterheten fyller mig en dag som denna. Den planerade resan upp till mitt efterlängtade lilla Peking blev inställt av både en och annan anledning. Istället blev det en tripp till Wästervik. Det enda som var bra med det var att jag faktiskt fick tag i världens finaste tavla. Min kära mor misstyckte lite, men jag är så nöjd nöjd nöjd. Hon förstår sig inte på mig ibland. Tur att jag har andra som gör.
 
Helt enkelt har det blivit någon av en Star Wars- dag idag. För en kär vän till mig la även upp denna video idag. Jag blev så lycklig i själen och den fick förgylla min annars lite bittra och ledsna dag. Hoppas den kan göra det för er också.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0