Skiftet är igång

Så där ja, då var vi igång med skiftesveckan. Efter kvällen igår så har jag en känsla av att den kommer att bli fantastisk!

De stackars små trälarna, vi inte känner någon sympati alls för fick först gå en liten ledtrådrunda genom hela campus till munken. Där satt jag och filosoferade i min krigsmålning och en munkkappa. Jag tror de var så nervösa att de höll på att kissa på sig där ett tag. Sedan tog jag dem till hemliga högkvarteret och där blev det mat och lekar, och där fick de även sitt straff för att de inte burit overall under dagen. Jutesäckarna. Så dagens tips är alltså om ni någon gång behöver klä ut er till träl, så ta en jutesäck, vädra den läääänge, och klipp hål för armar och ben. Sen är du fit for fight.



Nu blir det filminspelning. Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0