Flykten från vardagen

Jag skulle bli bättre. 
 
Så sa jag till mig själv för nåfra veckor sen. Så sat jag till mig själv när jag faktiskt tyckte att jag hade något vettigt att blogga om, när jag faktiskt hade massa idéer om vad den skulle handla om. Epic Flail kallar man sånt. Den här gången lovar jag inget, men jag ska försöka att bli bättre.

Just nu sitter jag i Stockholm tillsammans med bästisen Johannes i hans lägenhet och vi gör inte mycket. Inte mycket alls faktiskt. Flyr lite vardagsliv mest. Det är inget bra aprilväder här uppe. Det vettiga vi faktiskt gör är att söka in till högskolor. Det är dags nu, om två dagar ska det vara bestämt. Jag tror mig ha någon idé om vad jag vill göra, men vågar inget säga. Tänk om jag ångrar mig. Tänk om ödet spelar mig ett spratt. Nej, jag är inte vidskeplig, jag tror inte på sånt, men jag tror på att när det blir offentligt skapar man förväntningar man ibland inte kan hålla upp. Vi får se hur det blir, på ett eller annat sätt löser det sig har jag förstått det som. Det är i alla fall vad mina vänner säger till mig hela tiden. Så jag får väl lita på dem.

När jag kommer hem till mitt hem igen ska jag försöka mig på att börja blogga om pysseltips och annat geekery things. Tills dess får ni nöja er med dessa fantastiska bilderna som jag hittade för någon dag sedan.

Det är ju så att jag dör lite inombords!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0