Du är svår att leva utan, jag är svår att leva med

Just nu handlar allt om förberedelserna inför skiftesveckan. Det tar mycket av min tid just nu, men det jag har gjort under denna vecka kommer att komma upp efter lördag när allt är över och alla hemligheter är avslöjade. Så ha tålamod. Det kommer att komma massa roliga tips!

Maskerna jag köpte på Zapata förra helgen är nu på en kedja och det blev riktigt bra. Simpelt och snyggt. Kedjan hittade jag visserligen hemma i garderoben, men på loppisar finns det alltid att få tag på gamla halsband som går att återanvända. Kostnad av detta halsband blev allt som allt för min del 16 kr.

Nu bär det av mot Finspång och två av mina finaste vänner ochen eftermiddag med filmning. Skiftet börjar imorgon, det är dags för våra Trälar att bli medvetna om detta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0