Det är skifte snart

Nästa vecka är det skiftesvecka här på Campus Norrköping. Detta innebär att alla ettan som sökt in till något fadderi eller festeri kommer att få en fyhelvetesvecka. Vi från de forna fadderierna har planerat en vecka fylld med olika äventyr och utmaningar.

Vi i vårat fadderi hade en möte i förrgår och insåg att vi hade en del kvar att fixa inför nästa vecka. Vi vill ju göra en helt episk vecka och då gäller det att vara förberedda och ha allting färdigt. Något vi alla i fadderiet lärde oss under Nolle-pveckan. Egentligen får jag inte säga mycket mer, då risken finns att någon liten etta har hittat hit och läser detta. Inte roligt att veta i förväg vad som kommer att hända. Det jag kan säga är att jag under hela förmiddagen roat mig med papper, kaffe och te (bilder kommer upp senare), ska iväg med Johanna till storstaden senare i eftermiddag för att inhandla de sista grejerna och att vi har en kris precis just nu. Skjortorna till vår nya outfit som adel finns inte längre!

Måste därför gå. Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0